Registreringsskema

Registreringsskema

Skemaet nedenfor skal bruges til at oprette en database over vore medlemmer. På den måde kan vi direkte informere om de tiltag, som er af betydning for alle. Det kan også bruges til pr. mail at informere om, at vi nu f.eks. går i gang med at renovere jeres vej eller ordne det grønne område, hvor jeres hus ligger.


Foreningens Nyhedsbrev kan også sendes direkte til alle. Endelig kan vi pr. mail udsende indkaldelse til generalforsamling med bilag og senere referat til medlemmerne, så det direkte kan printes ud af den enkelte.


Registreringsskemaet er en direkte konsekvens af de beslutninger, der blev taget på sidste generalforsamling. En af beslutningerne var jo, at der ikke udsendes breve pr. post til medlemmerne mere - heller ikke indkaldelse til generalforsamlingen.


Sammen med referat fra de 2 generalforsamlinger og de nye vedtægter blev der til samtlige medlemmer af Grundejerforeningen i 2014 udsendt et registreringsskema.


Såfremt I ikke allerede har brugt dette skema og er blevet registreret, kan I bruge formularen herunder.


Databasen kan sende e-mails til 3 adresser pr. sommerhus. Hvis I ønsker, at der skal sendes til flere e- mail-adresser for jeres hus, så skal i anføre den ekstra e-mailadresse i beskedfeltet.

For sommerhusadressen står der ikke angivet Postnummer og By, da vi jo kender det i forvejen, så I skal bare skrive vejnavn og nummer f.eks. Mågevænget 11 (det er mit sommerhus).


Når I trykker på send, bliver jeres registreringsskema sendt direkte til Grundejerforeningen, og I vil så inden for få dage få en bekræftelse fra os på, at I er optaget i databasen.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

OBS! Al post bliver sendt til den e-mail adresse , som du netop har opgivet til Grundejerforeningen. Det er dit eget ansvar at sørge for, at oplysningerne bliver rettet, hvis der er ændringer

falengf.dk © 2015